This is
Harmony

We staan er niet altijd bij stil, maar elektronische apparaten zijn onmisbaar in ons leven. Neem je mobiele telefoon. Je moet er niet aan denken dat er iets mee gebeurt. Maar als dat dan toch een keer gebeurt, zijn wij er voor je. We zeggen niet voor niks: Why Worry?

We staan er niet altijd bij stil, maar elektronische apparaten zijn onmisbaar in ons leven. Neem je mobiele telefoon. Je moet er niet aan denken dat er iets mee gebeurt. Maar als dat dan toch een keer gebeurt, zijn wij er voor je. We zeggen niet voor niks: Why Worry?

ONZE BELOFTE JOUW ZORGELOOSHEID

Harmony

We zijn al meer dan 20 jaar dé specialist in het verzekeren van consumenten-elektronica. Al meer dan 1,5 miljoen telefoons, tablets, laptops en andere producten zijn via ons verzekerd.

Vergeet je zorgen. Met onze verzekering is je toestel goed verzekerd. Zelfs bij schade door eigen schuld. En neem je de diefstaldekking erbij? Dan hoef je helemaal nergens meer van wakker te liggen, zelfs als je telefoon gestolen wordt. Zorgeloos toch?

 

 

  • 3,9/5 - 805 Google-reviews

WIJ ZIJN HARMONY

Directie

Paul
de Schipper

CEO

Amanda
Kruithof

CFO

Commercie

Remco
Zeedijk

Head of Sales

Veronique
van Dielen

Sales Coach

Ruben
Droogsma

Sales Coach

Matthijs
Dubbeld

Sales Coach

Arjan
ten Hoeve

Key Accountmanager

Ralph
Rouwen

Learning & Development Manager

Emre
Yilmaz

Sales Coach

Frank
Panis

Commercial Director Belgium

Gregory
Cernuda Fernandez

Accountmanager

Alex
Pavel

Accountmanager

WERKEN BIJ HARMONY

UITGELICHT

Veelgestelde vragen

Hoe dien ik een schadeclaim in?

Om een schade aan te melden heb je je polisnummer en de NAW-gegevens nodig. De schade kun je via jouw Mijn Harmony-account aanmelden. Het polisnummer kun je terugvinden op het polisblad en bij de maandelijkse afschrijving.

Bij een schademelding ontvang je een bevestiging per e-mail. Controleer altijd of NAW-gegevens correct zijn. Conform de polisvoorwaarden dien je elke wijziging in gegevens zo spoedig mogelijk aan ons door te geven.

Zorg er altijd voor dat je een goede back-up hebt van de data op het apparaat. De kans is namelijk groot dat de data tijdens de reparatie gewist zal worden. Het verlies van data wordt niet gedekt door de verzekering.

Wanneer je het product ter reparatie in stuurt, gebruik dan niet de originele doos of verpakking. Stuur ook geen accessoires mee, tenzij nadrukkelijk verzocht. De verpakking wordt namelijk altijd vernietigd bij het uitpakken en zal niet geretourneerd worden. Accessoires kunnen kwijtraken in het traject.

Bij een schadeclaim zal er altijd een diagnose uitgevoerd moeten worden op het apparaat. In principe zal een product altijd gerepareerd worden. Indien een reparatie niet meer verantwoord is zullen wij overgaan tot vervangen. Bij een vervanging zal dit een gelijkwaardig product zijn, het vervangende toestel wordt bepaald op basis van de specificaties. Deze beoordeling ligt te allen tijde bij de verzekering.

De verwachte reparatieduur zal, wanneer deze bekend is, tijdens de claimaanmelding worden gecommuniceerd en is mede afhankelijk van de aanwezige schade en de beschikbaarheid van de onderdelen.

Waar vind ik mijn IMEI-nummer?

Dit vind je achter op het product of op de simkaart houder. Je kunt ook *#06# intoetsen en klik vervolgens op bellen. Het IMEI-nummer verschijnt dan in het beeldscherm.

Hoe zet ik de functie 'Find my iPhone' uit?

Ga op jouw iPhone naar ‘Instellingen’ -> ‘iCloud’ -> ‘Zoek mijn iPhone’. Hier kan je de functie aan- en uitzetten. Je hebt hiervoor het wachtwoord van jouw Apple ID nodig. Doet jouw iPhone het niet meer? Dan kan je via www.icloud.com ook het apparaat verwijderen uit de Cloud.

Moet ik een back-up maken?

Dat is zeer verstandig. Tijdens reparatie kan data namelijk gewist worden. Het kan ook zijn dat je een vervangend toestel krijgt. Let op: Een back-up maken doet het reparatiecentrum niet.

Kan ik gebruik maken van een leentoestel?

In ons pakket zit geen leentoestelservice.

Wat te doen met de BCC Service Plus Polis?

Vanaf 4 januari 2024 is Harmony Service Center B.V. jouw nieuwe aanspreekpunt namens HDI verzekeringen voor eventuele aanspraken op de Service Plus Polis.

Je kan je technische defect buiten garantie melden via https://customer.harmony.nl/auth/login

Of neem voor vragen contact op met Harmony Service Center B.V. via:

  • Telefoon: maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00 uur op het nummer 010-8511899
  • E-mail: maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00 uur op het e-mailadres spp@harmony.nl.

U kunt voor uw Service Plus Polis vragen niet terecht via het algemene nummer van Harmony.