Diefstal, wat nu?

Diefstal,
wat nu?

Goed dat u actie onderneemt. Als uw product gestolen is, moeten er een aantal stappen doorlopen worden. Het eerste wat u doet is uw simkaart laten blokkeren bij uw provider. Daarna moet u binnen 24 uur aangifte doen bij de politie. De derde stap is het melden van de diefstal. Dit kan zowel via het klantenportaal als telefonisch.

Klantenportaal

Wilt u snel en gemakkelijk uw zaken zelf regelen? Via het klantenportaal kunt u op elk moment uw polisblad en persoonsgegevens inzien en wijzigen. Of direct een schade- of diefstalclaim indienen.

Om gebruik te maken van het klantenportaal heeft u uw klantnummer nodig. Heeft u dit niet bij de hand? Geen probleem. U kunt uw klantnummer telefonisch bij ons opvragen via 010 – 206 86 86.

Bel ons

U kunt ons van maandag t/m vrijdag van 8.30 uur en 18.00 uur bereiken. Dan helpen we u zo snel mogelijk verder.

Mail ons

Liever mailen? Vul dan het contactformulier in. Wij nemen uiterlijk de eerstvolgende werkdag contact met u op.

Bedankt!

Zo eenvoudig werkt het

Aangifte
bij de politie

Doe binnen 24 uur aangifte bij de politie. LET OP: in het proces-verbaal moet het serienummer of IMEI-nummer en het 'Find my iPhone' (alleen van toepassing bij iPhones) van uw product worden opgenomen. Neem dit dus mee bij de aangifte.

Diefstalclaim indienen

Bel ons op 010 – 206 86 86 en meld de diefstal (maandag t/m vrijdag van 8.30 uur tot 18.00 uur). Houd uw polis- of certificaatnummer bij de hand.

Beoordeling diefstalclaim

Om de diefstal te beoordelen hebben we in elk geval het volgende nodig: het proces-verbaal met IMEI- of serienummer, de 'Find my iPhone' van uw product (alleen bij iPhones) en een door u ondertekende verklaring waarin u uitlegt wat er gebeurd is.

Afhandeling diefstalclaim

Binnen 5 werkdagen ontvangt u schriftelijk bericht. Bij recht op vervanging, krijgt u hetzelfde of een gelijkwaardig product.

LET OP: u heeft een eigen risico (zie polisvoorwaarden) en niet elke claim is gedekt.

Veelgestelde vragen

+

Waar vind ik mijn IMEI-nummer?

+

Hoe zet ik de verloren-modus aan?

+

Hoe kan ik een diefstalclaim indienen?

+

Heb ik een eigen risico?

+

Moet ik mijn simkaart blokkeren?