Diefstal, wat nu?

Diefstal,
wat nu?

Goed dat je actie onderneemt. Als je product gestolen is moet je snel reageren. Sowieso aangifte doen bij de politie. En als je telefoon gestolen is, ook meteen je simkaart blokkeren bij je provider. Daarna bel je ons.

Bel ons

Bel ons tussen 8.30u en 18.00u. Dat kan iedere werkdag. Dan helpen we je zo snel mogelijk verder.

Is je product gestolen? Houd dan je polisnummer bij de hand, dan helpen we je zo snel mogelijk verder.

Mail ons

Liever mailen? Vul dan het contactformulier in. Wij nemen uiterlijk de eerstvolgende werkdag contact met je op.

Bedankt!

Zo eenvoudig werkt het

Aangifte
bij de politie

Doe binnen 24u aangifte bij de politie. LET OP: in het proces-verbaal moet het serienummer of IMEI-nummer en het 'Find my iPhone' van je product worden opgenomen. Neem dit dus mee bij de aangifte.

Diefstalclaim indienen

Bel 010 – 206 86 86 en meld de diefstal (ma t/m vrij van 8.30u. -18.00u.). Houd je polis- of certificaatnummer bij de hand.

Beoordeling diefstalclaim

Om de diefstal te beoordelen hebben we sowieso nodig: het proces-verbaal met IMEI- of serienummer en 'Find my iPhone' van je product en een door jou ondertekende verklaring met uitleg wat er gebeurd is.

Afhandeling diefstalclaim

Binnen 5 werkdagen krijg je schriftelijk bericht. Bij recht op vervanging, krijg je hetzelfde product of een gelijkwaardige.

LET OP: je hebt een eigen risico (zie polisvoorwaarden) en niet elke claim is gedekt.

Veelgestelde vragen

+

Waar vind ik mijn IMEI-nummer?

+

Hoe zet ik de verloren-modus aan?

+

Hoe kan ik een diefstalclaim indienen?

+

Heb ik een eigen risico?

+

Moet ik mijn simkaart blokkeren?