Diefstal, wat nu?

Diefstal,
wat nu?

Goed dat u actie onderneemt! Volg direct deze stappen:

1 Laat uw simkaart blokkeren bij uw provider
2 Doe binnen 24 uur aangifte doen bij de politie
3 Meld de diefstal via ons klantenportaal

Klantenportaal

Snel en gemakkelijk uw zaken zelf regelen? Dat kan via het klantenportaal. Op elk moment kunt u hier uw polisblad en persoonsgegevens inzien en wijzigen. Of direct een schade- of diefstalclaim indienen.

Om gebruik te maken van het klantenportaal heeft u uw polisnummer nodig. U kunt het polisnummer terugvinden op uw bankafschrift onder het kopje omschrijving.

Bel ons

U kunt ons van maandag t/m vrijdag van 8.30 uur en 18.00 uur bereiken. Dan helpen we u zo snel mogelijk verder.

Mail ons

Liever mailen? Vul dan het contactformulier in. Wij nemen uiterlijk de eerstvolgende werkdag contact met u op.

Bedankt!

Zo eenvoudig werkt het

Aangifte
bij de politie

Doe binnen 24 uur aangifte. LET OP: in het proces-verbaal moet het serienummer of IMEI-nummer en het 'Find my iPhone' (alleen van toepassing bij iPhones) van uw product worden opgenomen. Neem dit dus mee bij de aangifte.

Diefstalclaim indienen

Regel het via ons klantenportaal. Klik op de knop Klantenportaal. Houd uw polis- of certificaatnummer bij de hand.

Beoordeling diefstalclaim

We hebben het volgende nodig: het proces-verbaal met IMEI- of serienummer, de 'Find my iPhone' van uw product (alleen bij iPhones) en een door u ondertekende verklaring waarin u uitlegt wat er is gebeurd.

Afhandeling diefstalclaim

Binnen 5 werkdagen ontvangt u schriftelijk bericht. Heeft u recht op vervanging? Dan krijgt u hetzelfde of een gelijkwaardig product.

LET OP: u heeft een eigen risico (zie polisvoorwaarden) en niet elke claim is gedekt.

Veelgestelde vragen

+

Mijn product is gestolen, wat nu?

+

Hoe zet ik de verloren-modus aan?

+

Hoe kan ik een diefstalclaim indienen?

+

Waar vind ik mijn IMEI-nummer?

+

Heb ik een eigen risico?

+

Moet ik mijn simkaart blokkeren?