WE’RE HERE
FOR YOU

WE’RE
HERE

FOR YOU

Om je zo snel mogelijk te kunnen helpen is het belangrijk dat je ons makkelijk kunt bereiken.
Wij staan voor je klaar.

Om je zo snel mogelijk te kunnen helpen is het belangrijk dat je ons makkelijk kunt bereiken.
Wij staan voor je klaar.

BCC Service Plus Polis

Vanaf 4 januari 2024 is Harmony Service Center B.V. jouw nieuwe aanspreekpunt namens HDI verzekeringen voor eventuele aanspraken op de Service Plus Polis.

Je kan je technische defect buiten garantie melden via https://customer.harmony.nl/

Of neem voor vragen contact op met Harmony Service Center B.V. via:

  • Telefoon: maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00 uur op het nummer 010-8511899
  • E-mail: maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00 uur op het e-mailadres spp@harmony.nl.

U kunt voor uw Service Plus Polis vragen niet terecht via het algemene nummer van Harmony.

MIJN HARMONY

Snel en gemakkelijk je zaken zelf regelen. 24/7 je polis en persoonsgegevens inzien en wijzigen. Of direct een schade- of diefstalclaim indienen.

BEL ONS

Wij zijn telefonisch bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur.

Op het moment zijn onze wachttijden langer dan je van ons gewend bent. Log in op Mijn Harmony om gemakkelijk en snel zelf je zaken te regelen.

MAIL ONS

Stuur je liever een mail? Vul dan onderstaand contactformulier in. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.