Schade, wat nu?

Schade,
wat nu?

Geen zorgen! Een ongeluk zit nou eenmaal in een klein hoekje. Wij gaan zo snel mogelijk voor u aan de slag om het op te lossen. We zorgen ervoor dat u er zo min mogelijk van merkt en snel weer kunt genieten van uw product.

Bel ons

U kunt ons iedere werkdag tussen 8.30u. en 18.00u. bereiken. Dan helpen we u zo snel mogelijk verder.

Mail ons

Liever mailen? Vul dan het contactformulier in. Wij nemen uiterlijk de eerstvolgende werkdag contact met u op.

Bedankt!

Zo eenvoudig werk het

Schadeclaim indienen

Bel 010 – 206 86 86 en meld uw schade (ma t/m vrij, 8.30u. - 18.00u.). Houd uw polis- of certificaatnummer bij de hand.

Beoordeling schadeclaim

Om uw claim te beoordelen hebben we het volgende van u nodig: uw beschadigde product, zonder opladers e.d. en een door u ondertekende verklaring waarin u de oorzaak van de schade uitlegt.

Afhandeling reparatie

Product gerepareerd? Dan ontvangt u het thuis of haalt u het op in de winkel. Was uw oude product niet te repareren, dan ontvangt u een gelijkwaardig (aankoopwaarde), nieuw product van ons.

LET OP: u heeft een eigen risico (zie polisvoorwaarden) en niet alle schade is gedekt.

Veelgestelde vragen

+

Heb ik een eigen risico?

+

Moet ik een back-up maken?

+

Waar vind ik mijn IMEI-nummer?

+

Hoe kan ik mijn declaratie indienen op vakantie?

+

Wat gebeurt er met mijn oude product als ik een nieuwe krijg uitgekeerd?

+

De reparatie is niet goed uitgevoerd wat nu?

+

Kan ik gebruik maken van een leentoestel?

+

Hoe kan ik een schadeclaim indienen?

+

Wat valt er onder garantie?

+

Mijn product kan niet worden gerepareerd wat nu?

+

Hoe kan ik de status van mijn reparatie opvragen?

+

Hoe kan ik de functie Find my iPhone uitzetten?