Schade, wat nu?

Schade,
wat nu?

Geen zorgen! Een ongeluk zit nu eenmaal in een klein hoekje. U kunt op elk moment een schade melden op het klantenportaal. Wij gaan zo snel mogelijk voor u aan de slag om het op te lossen.

We zorgen ervoor dat u er zo min mogelijk van merkt en snel weer kunt genieten van uw product.

Klantenportaal

Wilt u snel en gemakkelijk uw zaken zelf regelen? Via het klantenportaal kunt u op elk moment uw polisblad en persoonsgegevens inzien en wijzigen. Of direct een schade- of diefstalclaim indienen.

Om gebruik te maken van het klantenportaal heeft u uw klantnummer nodig. Heeft u dit niet bij de hand? Geen probleem. U kunt uw klantnummer telefonisch bij ons opvragen via 010 – 206 86 86.

Bel ons

U kunt ons van maandag t/m vrijdag van 8.30 uur en 18.00 uur bereiken. Dan helpen we u zo snel mogelijk verder.

Mail ons

Liever mailen? Vul dan het contactformulier in. Wij nemen uiterlijk de eerstvolgende werkdag contact met u op.

Bedankt!

Zo eenvoudig werkt het

Schadeclaim indienen

Bel 010 – 206 86 86 en meld uw schade (maandag t/m vrijdag, 8.30 uur - 18.00 uur). Houd uw polis- of certificaatnummer bij de hand.

Beoordeling schadeclaim

Om uw claim te beoordelen hebben we het volgende van u nodig: uw beschadigde product, zonder opladers e.d. en een door u ondertekende verklaring waarin u de oorzaak van de schade uitlegt.

Afhandeling reparatie

Product gerepareerd? Dan ontvangt u het thuis of haalt u het op in de winkel. Is uw oude product niet te repareren, dan ontvangt u een gelijkwaardig product van ons.

LET OP: u heeft een eigen risico (zie polisvoorwaarden) en niet alle schade is gedekt.

Veelgestelde vragen

+

Heb ik een eigen risico?

+

Moet ik een back-up maken?

+

Waar vind ik mijn IMEI-nummer?

+

Hoe kan ik een declaratie van reparatie indienen tijdens mijn vakantie?

+

Wat gebeurt er met mijn oude product als ik een nieuwe krijg uitgekeerd?

+

De reparatie is niet goed uitgevoerd, wat nu?

+

Kan ik gebruik maken van een leentoestel?

+

Hoe kan ik een schadeclaim indienen?

+

Wat valt er onder garantie?

+

Mijn product kan niet worden gerepareerd, wat nu?

+

Hoe kan ik de status van mijn reparatie opvragen?

+

Hoe kan ik de functie 'Find my iPhone' uitzetten?