
Schade, wat nu?
Schade,
wat nu?
Geen zorgen! Wij lossen het op. Meld uw schade op ons klantenportaal en wij zorgen ervoor dat u snel weer connected bent.
Klantenportaal
Snel en gemakkelijk uw zaken zelf regelen? Dat kan via het klantenportaal. Op elk moment kunt u hier uw polisblad en persoonsgegevens inzien en wijzigen. Of direct een schade- of diefstalclaim indienen.
Om gebruik te maken van het klantenportaal heeft u uw polisnummer nodig. U kunt het polisnummer terugvinden op uw bankafschrift onder het kopje omschrijving.
Bel ons
U kunt ons van maandag t/m vrijdag van 8.30 uur en 18.00 uur bereiken. Dan helpen we u zo snel mogelijk verder.
Mail ons
Liever mailen? Vul dan het contactformulier in. Wij nemen uiterlijk de eerstvolgende werkdag contact met u op.
Bedankt!
Zo eenvoudig werkt het

Schadeclaim indienen
Dat kan via ons klantenportaal. Klik op de knop Klantenportaal. Houd uw polisnummer bij de hand. U kunt het polisnummer terugvinden op uw bankafschrift onder het kopje omschrijving.

Beoordeling schadeclaim
We hebben het volgende nodig: uw beschadigde product, zonder opladers e.d. en een door u ondertekende verklaring waarin u de oorzaak van de schade uitlegt.

Afhandeling reparatie
Product gerepareerd? Dan ontvangt u het thuis of u haalt het op in de winkel. Geen reparatie mogelijk? Dan ontvangt u een gelijkwaardig product.
LET OP: u heeft een eigen risico (zie polisvoorwaarden) en niet alle schade is gedekt.
Veelgestelde vragen
Hoe dien ik een schadeclaim in?
Dat kan via ons klantenportaal. Klik op de knop Klantenportaal. Houd uw polisnummer en product bij de hand. U kunt het polisnummer terugvinden op uw bankafschrift onder het kopje omschrijving.
Waar vind ik mijn IMEI-nummer?
Dit vindt u achterop het product of op de simkaart houder. U kunt ook *#06# intoetsen en klik vervolgens op bellen. Het IMEI-nummer verschijnt dan in het beeldscherm.
Hoe zet ik de functie 'Find my iPhone' uit?
Ga op uw iPhone naar ‘Instellingen’ -> ‘iCloud’ -> ‘Zoek mijn iPhone’. Hier kunt u de functie aan- en uitzetten. U heeft hiervoor het wachtwoord van uw Apple ID nodig. Doet uw iPhone het niet meer? Dan kunt u via www.icloud.com ook het apparaat verwijderen uit de Cloud.
Moet ik een back-up maken?
Dat is altijd verstandig. Dit doet het reparatiecentrum niet.
Kan ik gebruik maken van een leentoestel?
In ons pakket zit geen leentoestelservice.
Hoe vraag ik de status van mijn reparatie op?
Bel 010 -206 86 86. Houd uw SH-nummer bij de hand, zodat we u snel kunnen helpen. Uw SH-nummer vindt u terug in de schadebevestiging die u per e-mail heeft ontvangen.
Heb ik een eigen risico?
Ja, bij elke individuele claim heeft u een eigen risico. Mits u een product heeft aangeschaft zonder het eigen risico.
Ik ben in het buitenland en ik heb schade. Wat nu?
U dient telefonisch contact op te nemen met Harmony via 010 - 206 86 86. Onze medewerkers zullen samen met u de volledige procedure doorlopen.
Mijn product kan niet worden gerepareerd, wat nu?
U ontvangt een vervangend product, gelijkwaardig (aankoopwaarde) aan uw oude product.
De reparatie is niet goed uitgevoerd, wat nu?
U heeft altijd 3 maanden garantie op uw reparatie. Binnen die tijd kunt u een nieuwe schadeclaim bij ons indienen.
Wat gebeurt er met mijn oude product als ik een nieuwe krijg uitgekeerd?
Wij maken van uw product een duurzaam product door bepaalde onderdelen weer her te gebruiken.
Wat valt er onder garantie?
Zit u nog in de garantietijd en is er geen aanwijsbare reden voor het defect van uw apparaat? Dan valt het onder de garantie en kunt u ermee terug naar de winkel. Blijkt bij de reparatie dat het niet onder de garantie valt, dan wordt het behandeld als schade. In dit geval betaalt u alleen uw eigen risico.