Schade, wat nu?

Schade,
wat nu?

Geen zorgen! Wij lossen het op. Meld uw schade op ons klantenportaal en wij zorgen ervoor dat u snel weer connected bent.

Klantenportaal

Snel en gemakkelijk uw zaken zelf regelen? Dat kan via het klantenportaal. Op elk moment kunt u hier uw polisblad en persoonsgegevens inzien en wijzigen. Of direct een schade- of diefstalclaim indienen.

Om gebruik te maken van het klantenportaal heeft u uw polisnummer nodig. U kunt het polisnummer terugvinden op uw bankafschrift onder het kopje omschrijving.

Bel ons

U kunt ons van maandag t/m vrijdag van 8.30 uur en 18.00 uur bereiken. Dan helpen we u zo snel mogelijk verder.

Mail ons

Liever mailen? Vul dan het contactformulier in. Wij nemen uiterlijk de eerstvolgende werkdag contact met u op.

Bedankt!

Zo eenvoudig werkt het

Schadeclaim indienen

Dat kan via ons klantenportaal. Klik op de knop Klantenportaal. Houd uw polisnummer bij de hand. U kunt het polisnummer terugvinden op uw bankafschrift onder het kopje omschrijving.

Beoordeling schadeclaim

We hebben het volgende nodig: uw beschadigde product, zonder opladers e.d. en een door u ondertekende verklaring waarin u de oorzaak van de schade uitlegt.

Afhandeling reparatie

Product gerepareerd? Dan ontvangt u het thuis of u haalt het op in de winkel. Geen reparatie mogelijk? Dan ontvangt u een gelijkwaardig product.

LET OP: u heeft een eigen risico (zie polisvoorwaarden) en niet alle schade is gedekt.

Veelgestelde vragen

+

Hoe dien ik een schadeclaim in?

+

Waar vind ik mijn IMEI-nummer?

+

Hoe zet ik de functie 'Find my iPhone' uit?

+

Moet ik een back-up maken?

+

Kan ik gebruik maken van een leentoestel?

+

Hoe vraag ik de status van mijn reparatie op?

+

Heb ik een eigen risico?

+

Ik ben in het buitenland en ik heb schade. Wat nu?

+

Mijn product kan niet worden gerepareerd, wat nu?

+

De reparatie is niet goed uitgevoerd, wat nu?

+

Wat gebeurt er met mijn oude product als ik een nieuwe krijg uitgekeerd?

+

Wat valt er onder garantie?