Schade, wat nu?

Schade,
wat nu?

Geen zorgen! Een ongelukje zit nou eenmaal in een klein hoekje. Daarom gaan we zo snel mogelijk voor je aan de slag om het op te lossen. Zodat je er zo min mogelijk van merkt en snel weer kunt genieten van je product. Zo eenvoudig werkt het.

Bel ons

Bel ons tussen 8.30u en 18.00u. Dat kan iedere werkdag. Dan helpen we je zo snel mogelijk verder.

Heb je schade? Houd dan je polisnummer bij de hand, dan helpen we je zo snel mogelijk verder.

Mail ons

Liever mailen? Vul dan het contactformulier in. Wij nemen uiterlijk de eerstvolgende werkdag contact met je op.

Bedankt!

Zo eenvoudig werk het

Schadeclaim indienen

Bel 010 – 206 86 86 en meld je schade (ma t/m zo, 8.30u. - 18.00u.). Houd je polis- of certificaatnummer bij de hand.

Beoordeling schadeclaim

Om je claim te beoordelen hebben we het volgende van je nodig: je beschadigde product zonder opladers e.d. en een door jou ondertekende verklaring met uitleg over de oorzaak van de schade.

Afhandeling reparatie

Product klaar? Dan krijg je het thuis of haal je het in de winkel. Was je oude product niet te repareren, dan krijg je een gelijkwaardig nieuw product van ons.

LET OP: je hebt een eigen risico (zie polisvoorwaarden) en niet alle schade is gedekt.

Veelgestelde vragen

+

Heb ik een eigen risico?

+

Moet ik een back-up maken?

+

Waar vind ik mijn IMEI-nummer?

+

Hoe kan ik mijn declaratie indienen op vakantie?

+

Wat gebeurt er met mijn oude product als ik een nieuwe krijg uitgekeerd?

+

De reparatie is niet goed uitgevoerd wat nu?

+

Kan ik gebruik maken van een leentoestel?

+

Hoe kan ik een schadeclaim indienen?

+

Wat valt er onder garantie?

+

Mijn product kan niet worden gerepareerd wat nu?

+

Hoe kan ik de status van mijn reparatie opvragen?

+

Hoe kan ik de functie Find my iPhone uitzetten?