Submit a claim
Meld je schade
eenvoudig online
Iets zelf regelen, gegevens aanpassen, een vraag stellen? Doe het zelf online. Dat kan 24/7 en — hoe relaxed — zonder wachtrij!
MIJN HARMONY, 24/7 BEREIKBAAR
Iets zelf regelen, gegevens aanpassen, een vraag stellen? Doe het zelf online. Dat kan 24/7 en — hoe relaxed — zonder wachtrij!
Het gaat supersnel en makkelijk via ons klantenportaal. Hier kun je je polisblad en andere gegevens inzien en wijzigen. Of bij schade of diefstal direct een claim indienen.
Heb je al een account? Mooi, log dan in met het e-mailadres dat bij ons bekend is. Tip: voor een nieuwe registratie heb je je klantnummer of polisnummer nodig. Dat nummer staat op het toegestuurde polisblad en op je bankafschrift onder het kopje ‘omschrijving’.
To report a claim you need your policy number and your name and address. You can report the damage via your My Harmony account. The policy number can be found on the policy card and with the monthly debit.
You will receive a confirmation by e-mail. Always check that name and address details are correct. In accordance with the policy conditions you must inform us of any change in as soon as possible.
Always make sure you have a good backup of the data on the device. There is a good chance that the data will be lost during the repair. The loss of data is not covered by the insurance.
When you send the product in for repair, do not use the original box or packaging. Do not send any accessories unless expressly requested. The packaging is always destroyed upon unpacking and will not be returned. Accessories may get lost in transit.
A claim will always require a diagnosis to be performed on the device. In principle, a product will always be repaired. If a repair is no longer justified we will proceed with a replacement. If a replacement is made, it will be an equivalent product; the replacement unit will be determined based on specifications. This assessment lies at all times with the insurance company.
The expected repair time, when known, will be communicated during the claim submission process and depends in part on the damage present and the availability of parts.
You can find it on the back of the product or on the sim card holder. You can also key in *#06# and then press call. The IMEI number will appear on the screen.
On your iPhone, go to ‘Settings’ -> ‘iCloud’ -> ‘Find my iPhone’. You can turn the feature on or off here. You’ll need your Apple ID password for this. Is your iPhone broken? You can remove the device from the Cloud via www.icloud.com.
We definitely recommended that. Your data may be deleted during repairs. You may also be sent a replacement device instead. Note: The repair centre does not make backups.
The package does not include a replacement device service.
Meld je schade eenvoudig online
Heb je schade aan je product? Meld dit dan eenvoudig online. Je kunt je schade melden via Mijn Harmony. Hier kun je je polisblad en andere gegevens inzien en wijzigen. Of bij schade of diefstal direct een claim indienen.
Of bel ons
Heb je liever persoonlijk contact? Bel ons dan op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 uur. We helpen je graag verder.
Bel ons
- 09:00 en 17:00 uur
Bel ons op 010 851 18 99