This is
Harmony

We staan er niet altijd bij stil, maar elektronische apparaten zijn onmisbaar in ons leven. Neem je mobiele telefoon. Je moet er niet aan denken dat er iets mee gebeurt. Maar als dat dan toch een keer gebeurt, zijn wij er voor je. We zeggen niet voor niks: Why worry?

We staan er niet altijd bij stil, maar elektronische apparaten zijn onmisbaar in ons leven. Neem je mobiele telefoon. Je moet er niet aan denken dat er iets mee gebeurt. Maar als dat dan toch een keer gebeurt, zijn wij er voor je. We zeggen niet voor niks: Why worry?

ONZE BELOFTE JOUW ZORGELOOSHEID

Vergeet je zorgen. Met onze verzekering is je toestel goed verzekerd. Zelfs bij schade door eigen schuld. En neem je de diefstaldekking erbij? Dan hoef je helemaal nergens meer van wakker te liggen, zelfs als je telefoon gestolen wordt. Zorgeloos toch?

  • 4,0/5 - 692 Google-reviews

WIJ ZIJN HARMONY

Directie

Ronald
van Weelde

CEO

Commercie

Jef
Van Herck

Head of Business Development Europe

Remco
Zeedijk

Head of Sales

Glenn
van Aspert

Sales Coach

Gregory
Cernuda Fernandez

Sales Coach

Veronique
van Dielen

Sales Coach

Ruben
Droogsma

Sales Coach

Matthijs
Dubbeld

Sales Coach

Arjan
ten Hoeve

Key Accountmanager

John
Pieters

Accountmanager

Caroline
Roosenburg

Manager Sales Support

WERKEN BIJ HARMONY

UITGELICHT

Veelgestelde vragen

Hoe dien ik een schadeclaim in?

Dat kan via Mijn Harmony. Je kunt daar jouw verzekerde producten terugvinden en een claim indienen.

Waar vind ik mijn IMEI-nummer?

Dit vind je achter op het product of op de simkaart houder. Je kunt ook *#06# intoetsen en klik vervolgens op bellen. Het IMEI-nummer verschijnt dan in het beeldscherm.

Hoe zet ik de functie 'Find my iPhone' uit?

Ga op jouw iPhone naar ‘Instellingen’ -> ‘iCloud’ -> ‘Zoek mijn iPhone’. Hier kan je de functie aan- en uitzetten. Je hebt hiervoor het wachtwoord van jouw Apple ID nodig. Doet jouw iPhone het niet meer? Dan kan je via www.icloud.com ook het apparaat verwijderen uit de Cloud.

Moet ik een back-up maken?

Dat is zeer verstandig. Tijdens reparatie kan data namelijk gewist worden. Het kan ook zijn dat je een vervangend toestel krijgt. Let op: Een back-up maken doet het reparatiecentrum niet.

Moet ik een back-up maken?

Dat is zeer verstandig. Tijdens reparatie kan data namelijk gewist worden. Het kan ook zijn dat je een vervangend toestel krijgt. Let op: Een back-up maken doet het reparatiecentrum niet.