This is
Harmony
We staan er niet altijd bij stil, maar elektronische apparaten zijn onmisbaar in ons leven. Neem je mobiele telefoon. Je moet er niet aan denken dat er iets mee gebeurt. Maar als dat dan toch een keer gebeurt, zijn wij er voor je. We zeggen niet voor niks: Why Worry?
We staan er niet altijd bij stil, maar elektronische apparaten zijn onmisbaar in ons leven. Neem je mobiele telefoon. Je moet er niet aan denken dat er iets mee gebeurt. Maar als dat dan toch een keer gebeurt, zijn wij er voor je. We zeggen niet voor niks: Why Worry?
ONZE BELOFTE JOUW ZORGELOOSHEID
Harmony
We zijn al meer dan 20 jaar dé specialist in het verzekeren van consumenten-elektronica. Al meer dan 1,5 miljoen telefoons, tablets, laptops en andere producten zijn via ons verzekerd.
Vergeet je zorgen. Met onze verzekering is je toestel goed verzekerd. Zelfs bij schade door eigen schuld. En neem je de diefstaldekking erbij? Dan hoef je helemaal nergens meer van wakker te liggen, zelfs als je telefoon gestolen wordt. Zorgeloos toch?
WIJ ZIJN HARMONY
Directie
Paul
de Schipper
CEO
Amanda
Kruithof
CFO
Sandor
Sannes
COO
Commercie
Remco
Zeedijk
Head of Sales
Veronique
van Dielen
Sales Coach
Ruben
Droogsma
Sales Coach
Matthijs
Dubbeld
Sales Coach
Arjan
ten Hoeve
Key Accountmanager
Ralph
Rouwen
Learning & Development Manager
Frank
Panis
Commercial Director Belgium
Gregory
Cernuda Fernandez
Accountmanager
Alex
Pavel
Accountmanager
WERKEN BIJ HARMONY
Medewerker Senior Klantenservice
- Medewerker Senior Klantenservice
- 32 tot 40 uur per week
- Rotterdam
WAT GA JE DOEN? Je helpt klanten met diverse vragen over onze verzekeringen. Dit kan variëren van advies over het afsluiten van een verzekering tot het aannemen van schademeldingen en het uitleggen van de status van schadeclaims en premie-incasso’s. Je verzorgt de bijbehorende administratie rondom klantcases. Je beantwoordt klantvragen via […] Lees meer
UITGELICHT
- 11 oktober 2023
“Harmony gaat ook Belgische markt veroveren.” Leesttijd: 2 min. Harmony is in Nederland al meer dan 20 jaar dé specialist in het verzekeren van consumentenelektronica. Met meer dan 1,5 miljoen verzekerde telefoons, tablets, laptops en andere producten is de verzekeraar marktleider. Met de komst van retailaddict Frank Panis als […] Lees meer
- 26 mei 2023
De afgelopen jaren is Harmony snel gegroeid. In nauwe samenwerking met retail-partners in Nederland en België genieten inmiddels honderdduizenden mensen zorgeloos van hun telefoon, laptop, bruin- of witgoed. Wetende dat ze in geval van schade bij Harmony terecht kunnen voor snelle afhandeling, reparatie of vervanging. Retailers kiezen steeds vaker voor […] Lees meer
- 29 maart 2023
Op het RetailDetail Omnichannel & E-Commerce Congres, dat plaatsvond op 23 maart 2023 in de Stadsfeestzaal in Antwerpen, presenteerde Jef Van Herck – commercieel directeur van Harmony – sprekende quotes en verrassende inzichten uit panelgesprekken met de next-gen retail buyer. Dit zijn consumenten tussen de 18 en 35 jaar. Wij […] Lees meer
Veelgestelde vragen
Om een schade aan te melden heb je je polisnummer en de NAW-gegevens nodig. De schade kun je via jouw Mijn Harmony-account aanmelden. Het polisnummer kun je terugvinden op het polisblad en bij de maandelijkse afschrijving.
Bij een schademelding ontvang je een bevestiging per e-mail. Controleer altijd of NAW-gegevens correct zijn. Conform de polisvoorwaarden dien je elke wijziging in gegevens zo spoedig mogelijk aan ons door te geven.
Zorg er altijd voor dat je een goede back-up hebt van de data op het apparaat. De kans is namelijk groot dat de data tijdens de reparatie gewist zal worden. Het verlies van data wordt niet gedekt door de verzekering.
Wanneer je het product ter reparatie in stuurt, gebruik dan niet de originele doos of verpakking. Stuur ook geen accessoires mee, tenzij nadrukkelijk verzocht. De verpakking wordt namelijk altijd vernietigd bij het uitpakken en zal niet geretourneerd worden. Accessoires kunnen kwijtraken in het traject.
Bij een schadeclaim zal er altijd een diagnose uitgevoerd moeten worden op het apparaat. In principe zal een product altijd gerepareerd worden. Indien een reparatie niet meer verantwoord is zullen wij overgaan tot vervangen. Bij een vervanging zal dit een gelijkwaardig product zijn, het vervangende toestel wordt bepaald op basis van de specificaties. Deze beoordeling ligt te allen tijde bij de verzekering.
De verwachte reparatieduur zal, wanneer deze bekend is, tijdens de claimaanmelding worden gecommuniceerd en is mede afhankelijk van de aanwezige schade en de beschikbaarheid van de onderdelen.
Dit vind je achter op het product of op de simkaart houder. Je kunt ook *#06# intoetsen en klik vervolgens op bellen. Het IMEI-nummer verschijnt dan in het beeldscherm.
Ga op jouw iPhone naar ‘Instellingen’ -> ‘iCloud’ -> ‘Zoek mijn iPhone’. Hier kan je de functie aan- en uitzetten. Je hebt hiervoor het wachtwoord van jouw Apple ID nodig. Doet jouw iPhone het niet meer? Dan kan je via www.icloud.com ook het apparaat verwijderen uit de Cloud.
Dat is zeer verstandig. Tijdens reparatie kan data namelijk gewist worden. Het kan ook zijn dat je een vervangend toestel krijgt. Let op: Een back-up maken doet het reparatiecentrum niet.
In ons pakket zit geen leentoestelservice.
Vanaf 4 januari 2024 is Harmony Service Center B.V. jouw nieuwe aanspreekpunt namens HDI verzekeringen voor eventuele aanspraken op de Service Plus Polis.
Je kan je technische defect buiten garantie melden via https://customer.harmony.nl/auth/login
Of neem voor vragen contact op met Harmony Service Center B.V. via:
- Telefoon: maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00 uur op het nummer 010-8511899
- E-mail: maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00 uur op het e-mailadres spp@harmony.nl.
U kunt voor uw Service Plus Polis vragen niet terecht via het algemene nummer van Harmony.