This is
Harmony
We staan er niet altijd bij stil, maar elektronische apparaten zijn onmisbaar in ons leven. Neem je mobiele telefoon. Je moet er niet aan denken dat er iets mee gebeurt. Maar als dat dan toch een keer gebeurt, zijn wij er voor je. We zeggen niet voor niks: Why Worry?
We staan er niet altijd bij stil, maar elektronische apparaten zijn onmisbaar in ons leven. Neem je mobiele telefoon. Je moet er niet aan denken dat er iets mee gebeurt. Maar als dat dan toch een keer gebeurt, zijn wij er voor je. We zeggen niet voor niks: Why Worry?
ONZE BELOFTE JOUW ZORGELOOSHEID
Harmony
We zijn al meer dan 20 jaar dé specialist in het verzekeren van consumenten-elektronica. Al meer dan 1,5 miljoen telefoons, tablets, laptops en andere producten zijn via ons verzekerd.
Vergeet je zorgen. Met onze verzekering is je toestel goed verzekerd. Zelfs bij schade door eigen schuld. En neem je de diefstaldekking erbij? Dan hoef je helemaal nergens meer van wakker te liggen, zelfs als je telefoon gestolen wordt. Zorgeloos toch?
WIJ ZIJN HARMONY
Directie
Ronald
van Weelde
CEO
Jef
Van Herck
Commercial Director
Commercie
Remco
Zeedijk
Head of Sales
Gregory
Cernuda Fernandez
Sales Coach
Veronique
van Dielen
Sales Coach
Ruben
Droogsma
Sales Coach
Matthijs
Dubbeld
Sales Coach
Arjan
ten Hoeve
Key Accountmanager
Caroline
Roosenburg
Manager Sales Support
WERKEN BIJ HARMONY
Medewerker Klantenservice
- Medewerker Klantenservice NL
- 32-40 uur p/w
- Rotterdam
Je helpt klanten uit Nederland en België met diverse vragen over onze verzekeringen. Je adviseert bijvoorbeeld klanten over het afsluiten van een verzekering, neemt schademeldingen aan of licht de status van schadeclaims en premie-incasso toe. Tijdens je gesprek met de klant luister je actief naar verkoopsignalen en bepaal je op basis daarvan de behoeften. Hiernaast […] Lees meer
Medewerker Klantenservice Franstalig
- Medewerker Klantenservice FR
- 32-40 uur p/w
- Rotterdam
(m/v) Je helpt klanten uit Nederland en België met diverse vragen over onze verzekeringen. Je adviseert bijvoorbeeld klanten over het afsluiten van een verzekering, neemt schademeldingen aan of licht de status van schadeclaims en premie-incasso toe. Tijdens je gesprek met de klant luister je actief naar verkoopsignalen en bepaal je op basis daarvan de […] Lees meer
Medewerker financiële administratie (32 uur)
- Medewerker financiële administratie
- 32 uur p/w
- Rotterdam
Harmony verzekert al meer dan 20 jaar elektronische apparatuur, zodat onze klanten zorgeloos kunnen genieten van hun smartphone, laptop, smartwatch etc. Onze polissen verkopen worden via meer dan 400 verkooppunten in Nederland en België. Harmony is gericht op samenwerken, zowel met onze collega’s als businesspartners. Momenteel bedienen we met circa 35 collega’s bedienen we vanuit […] Lees meer
UITGELICHT
- 29 maart 2023
Op het RetailDetail Omnichannel & E-Commerce Congres, dat plaatsvond op 23 maart 2023 in de Stadsfeestzaal in Antwerpen, presenteerde Jef Van Herck – commercieel directeur van Harmony – sprekende quotes en verrassende inzichten uit panelgesprekken met de next-gen retail buyer. Dit zijn consumenten tussen de 18 en 35 jaar. Wij gaven de bezoeker inzicht over […] Lees meer
- 21 december 2022
BCC heeft na een intensieve marktverkenning besloten om Harmony in te schakelen als nieuwe verzekeringspartner voor alle productgroepen. De samenwerking verbindt de nieuwe strategie waarin BCC de klant wil ontzorgen met aanvullende services op elektronica. Ervaring en expertise meer gebruiken Jaap Tiemens, Directeur Operations van BCC: “Wij zien dat het aanbod van elektronica voor consumenten […] Lees meer
- 06 december 2022
Lucas van Reeken (founder van mobiel.nl) kijkt terug op het eerste jaar van de samenwerking met Harmony. Hoe heeft Mobiel.nl in het afgelopen jaar de samenwerking met Harmony ervaren? “Voor Mobiel.nl is natuurlijk vooral belangrijk hoe onze klanten de samenwerking met Harmony ervaren. En van die kant horen we zonder meer positieve reacties. Klanten die […] Lees meer
Veelgestelde vragen
Dat kan via Mijn Harmony. Je kunt daar jouw verzekerde producten terugvinden en een claim indienen.
Dit vind je achter op het product of op de simkaart houder. Je kunt ook *#06# intoetsen en klik vervolgens op bellen. Het IMEI-nummer verschijnt dan in het beeldscherm.
Ga op jouw iPhone naar ‘Instellingen’ -> ‘iCloud’ -> ‘Zoek mijn iPhone’. Hier kan je de functie aan- en uitzetten. Je hebt hiervoor het wachtwoord van jouw Apple ID nodig. Doet jouw iPhone het niet meer? Dan kan je via www.icloud.com ook het apparaat verwijderen uit de Cloud.
Dat is zeer verstandig. Tijdens reparatie kan data namelijk gewist worden. Het kan ook zijn dat je een vervangend toestel krijgt. Let op: Een back-up maken doet het reparatiecentrum niet.
In ons pakket zit geen leentoestelservice.