This is
Harmony

We staan er niet altijd bij stil, maar elektronische apparaten zijn onmisbaar in ons leven. Neem je mobiele telefoon. Je moet er niet aan denken dat er iets mee gebeurt. Maar als dat dan toch een keer gebeurt, zijn wij er voor je. We zeggen niet voor niks: Why Worry?

We staan er niet altijd bij stil, maar elektronische apparaten zijn onmisbaar in ons leven. Neem je mobiele telefoon. Je moet er niet aan denken dat er iets mee gebeurt. Maar als dat dan toch een keer gebeurt, zijn wij er voor je. We zeggen niet voor niks: Why Worry?

ONZE BELOFTE JOUW ZORGELOOSHEID

Harmony

We zijn al meer dan 20 jaar dé specialist in het verzekeren van consumenten-elektronica. Al meer dan 1,5 miljoen telefoons, tablets, laptops en andere producten zijn via ons verzekerd.

Vergeet je zorgen. Met onze verzekering is je toestel goed verzekerd. Zelfs bij schade door eigen schuld. En neem je de diefstaldekking erbij? Dan hoef je helemaal nergens meer van wakker te liggen, zelfs als je telefoon gestolen wordt. Zorgeloos toch?

 

 

  • 4,0/5 - 692 Google-reviews

WIJ ZIJN HARMONY

Directie

Paul
de Schipper

CEO

Frank
Panis

Commercial Director Belgium

Commercie

Remco
Zeedijk

Head of Sales

Gregory
Cernuda Fernandez

Accountmanager

Veronique
van Dielen

Sales Coach

Ruben
Droogsma

Sales Coach

Matthijs
Dubbeld

Sales Coach

Marisa
Honing

Sales Coach

Alex
Pavel

Accountmanager

Arjan
ten Hoeve

Key Accountmanager

Caroline
Roosenburg

Manager Sales Support

Ralph
Rouwen

Learning & Development Manager

Emre
Yilmaz

Sales Coach

WERKEN BIJ HARMONY

UITGELICHT

Veelgestelde vragen

Hoe dien ik een schadeclaim in?

Dat kan via Mijn Harmony. Je kunt daar jouw verzekerde producten terugvinden en een claim indienen.

Waar vind ik mijn IMEI-nummer?

Dit vind je achter op het product of op de simkaart houder. Je kunt ook *#06# intoetsen en klik vervolgens op bellen. Het IMEI-nummer verschijnt dan in het beeldscherm.

Hoe zet ik de functie 'Find my iPhone' uit?

Ga op jouw iPhone naar ‘Instellingen’ -> ‘iCloud’ -> ‘Zoek mijn iPhone’. Hier kan je de functie aan- en uitzetten. Je hebt hiervoor het wachtwoord van jouw Apple ID nodig. Doet jouw iPhone het niet meer? Dan kan je via www.icloud.com ook het apparaat verwijderen uit de Cloud.

Moet ik een back-up maken?

Dat is zeer verstandig. Tijdens reparatie kan data namelijk gewist worden. Het kan ook zijn dat je een vervangend toestel krijgt. Let op: Een back-up maken doet het reparatiecentrum niet.

Kan ik gebruik maken van een leentoestel?

In ons pakket zit geen leentoestelservice.