This is
Harmony
We staan er niet altijd bij stil, maar elektronische apparaten zijn onmisbaar in ons leven. Neem je mobiele telefoon. Je moet er niet aan denken dat er iets mee gebeurt. Maar als dat dan toch een keer gebeurt, zijn wij er voor je. We zeggen niet voor niks: Why Worry?
We staan er niet altijd bij stil, maar elektronische apparaten zijn onmisbaar in ons leven. Neem je mobiele telefoon. Je moet er niet aan denken dat er iets mee gebeurt. Maar als dat dan toch een keer gebeurt, zijn wij er voor je. We zeggen niet voor niks: Why Worry?
ONZE BELOFTE JOUW ZORGELOOSHEID
Harmony
We zijn al meer dan 20 jaar dé specialist in het verzekeren van consumenten-elektronica. Al meer dan 1,5 miljoen telefoons, tablets, laptops en andere producten zijn via ons verzekerd.
Vergeet je zorgen. Met onze verzekering is je toestel goed verzekerd. Zelfs bij schade door eigen schuld. En neem je de diefstaldekking erbij? Dan hoef je helemaal nergens meer van wakker te liggen, zelfs als je telefoon gestolen wordt. Zorgeloos toch?
WIJ ZIJN HARMONY
Directie
Paul
de Schipper
CEO
Frank
Panis
Commercial Director Belgium
Commercie
Remco
Zeedijk
Head of Sales
Gregory
Cernuda Fernandez
Accountmanager
Veronique
van Dielen
Sales Coach
Ruben
Droogsma
Sales Coach
Matthijs
Dubbeld
Sales Coach
Marisa
Honing
Sales Coach
Alex
Pavel
Accountmanager
Arjan
ten Hoeve
Key Accountmanager
Caroline
Roosenburg
Manager Sales Support
Ralph
Rouwen
Learning & Development Manager
Emre
Yilmaz
Sales Coach
WERKEN BIJ HARMONY
Medewerker Klantenservice
- Medewerker Klantenservice NL
- 32-40 uur p/w
- Rotterdam
Je helpt klanten uit Nederland en België met diverse vragen over onze verzekeringen. Je adviseert bijvoorbeeld klanten over het afsluiten van een verzekering, neemt schademeldingen aan of licht de status van schadeclaims en premie-incasso toe. Tijdens je gesprek met de klant luister je actief naar verkoopsignalen en bepaal je op […] Lees meer
UITGELICHT
- 26 mei 2023
De afgelopen jaren is Harmony snel gegroeid. In nauwe samenwerking met retail-partners in Nederland en België genieten inmiddels honderdduizenden mensen zorgeloos van hun telefoon, laptop, bruin- of witgoed. Wetende dat ze in geval van schade bij Harmony terecht kunnen voor snelle afhandeling, reparatie of vervanging. Retailers kiezen steeds vaker voor […] Lees meer
- 29 maart 2023
Op het RetailDetail Omnichannel & E-Commerce Congres, dat plaatsvond op 23 maart 2023 in de Stadsfeestzaal in Antwerpen, presenteerde Jef Van Herck – commercieel directeur van Harmony – sprekende quotes en verrassende inzichten uit panelgesprekken met de next-gen retail buyer. Dit zijn consumenten tussen de 18 en 35 jaar. Wij […] Lees meer
- 21 december 2022
BCC heeft na een intensieve marktverkenning besloten om Harmony in te schakelen als nieuwe verzekeringspartner voor alle productgroepen. De samenwerking verbindt de nieuwe strategie waarin BCC de klant wil ontzorgen met aanvullende services op elektronica. Ervaring en expertise meer gebruiken Jaap Tiemens, Directeur Operations van BCC: “Wij zien dat het […] Lees meer
Veelgestelde vragen
Dat kan via Mijn Harmony. Je kunt daar jouw verzekerde producten terugvinden en een claim indienen.
Dit vind je achter op het product of op de simkaart houder. Je kunt ook *#06# intoetsen en klik vervolgens op bellen. Het IMEI-nummer verschijnt dan in het beeldscherm.
Ga op jouw iPhone naar ‘Instellingen’ -> ‘iCloud’ -> ‘Zoek mijn iPhone’. Hier kan je de functie aan- en uitzetten. Je hebt hiervoor het wachtwoord van jouw Apple ID nodig. Doet jouw iPhone het niet meer? Dan kan je via www.icloud.com ook het apparaat verwijderen uit de Cloud.
Dat is zeer verstandig. Tijdens reparatie kan data namelijk gewist worden. Het kan ook zijn dat je een vervangend toestel krijgt. Let op: Een back-up maken doet het reparatiecentrum niet.
In ons pakket zit geen leentoestelservice.