Veelgestelde vragen

Veelgestelde
vragen

Heeft u een vraag? Dan wilt u die natuurlijk zo snel mogelijk oplossen. De meest voorkomende vragen hebben we daarom voor u op een rij gezet met het antwoord erbij. Hopelijk kunt u dan snel verder. Zit uw vraag er niet tussen? Dan kunt u ons altijd bellen of mailen.

Verzekering

+

Heb ik een eigen risico?

+

Hoe kan ik mijn declaratie indienen op vakantie?

+

Wat valt er onder garantie?

Schade

+

Waar vind ik mijn IMEI-nummer?

+

Moet ik een back-up maken?

+

Wat gebeurt er met mijn oude product als ik een nieuwe uitgekeerd krijg?

+

De reparatie is niet goed uitgevoerd, wat nu?

+

Hoe kan ik een schadeclaim indienen?

+

Kan ik gebruik maken van een leentoestel?

+

Mijn toestel kan niet worden gerepareerd, wat nu?

+

Hoe kan ik de status van mijn reparatie opvragen?

Diefstal

+

Hoe kan ik een diefstalclaim indienen?

+

Hoe zet ik de verloren modus aan?

+

Heb ik een eigen risico?

+

Moet ik mijn simkaart blokkeren?

Polisvoorwaarden

+

Hoe kan ik mijn polis opzeggen?

+

Hoe lang loopt de verzekering?

+

Kan ik overstappen naar een verzekering met een uitgebreidere dekking?

+

Ik heb een nieuw apparaat gekocht, maar ik heb al een verzekering. Kan ik mijn verzekering overzetten op dit nieuwe apparaat?