
Veelgestelde vragen
Veelgestelde
vragen
Heeft u een vraag? Dan wilt u die natuurlijk zo snel mogelijk beantwoord hebben. De meest voorkomende vragen hebben we daarom voor u op een rij gezet met het antwoord erbij. Hopelijk kunt u dan snel verder. Zit uw vraag er niet tussen? Dan kunt u ons altijd mailen of bellen.
Verzekering
Heb ik een eigen risico?
Ja, bij elke individuele claim is er een eigen risico.
Hoe kan ik mijn declaratie indienen op vakantie?
Bent u op vakantie, ga dan naar een erkend reparatiecentrum en stuur ons de offerte. Onze afdeling schade zal deze beoordelen. Bij akkoord kunt u ons het betaalbewijs doorsturen. Wij betalen de declaratie dan binnen 14 werkdagen aan u terug.
Wat valt er onder garantie?
Eigenlijk is het heel eenvoudig. Zit u nog in de garantietijd en is er geen aantoonbare reden voor uitvallen van uw product, dan valt dat onder de garantie en kunt u ermee terug naar de winkel. Blijkt bij de reparatie dat het niet onder de garantie valt, dan wordt het behandeld als schade. In dit geval betaalt u alleen uw eigen risico.
Schade
Hoe kan ik een schadeclaim indienen?
Via het klantenportaal kunt u op elk moment een schadeclaim indienen. Klik op de paarse knop 'klantenportaal' in het menu, om een schadeclaim in te dienen.
Hoe kan ik de status van mijn reparatie opvragen?
Als u ons belt op 010 - 206 86 86 kunnen we u alles vertellen over de status van uw reparatie. Houdt uw WRMA-nummer of SO-nummer bij de hand, zodat we u snel kunnen helpen.
Waar vind ik mijn IMEI-nummer?
Het IMEI-nummer kunt u vinden achter de accu van uw product, op de aankoopfactuur of op de doos waarin u het product hebt ontvangen. Wilt u het IMEI-nummer hebben van uw mobiele telefoon, voer dan *#06# in en klik op bellen. Het IMEI-nummer verschijnt dan in het beeldscherm.
Moet ik een back-up maken?
Het is altijd verstandig een back-up te maken, dit doet het reparatiecentrum niet.
De reparatie is niet goed uitgevoerd, wat nu?
U heeft altijd 3 maanden garantie op uw reparatie. Binnen die tijd kunt u een nieuwe schadeclaim bij ons indienen.
Wat gebeurt er met mijn oude product als ik een nieuwe uitgekeerd krijg?
Uw oude product zal op een milieuvriendelijke manier worden vernietigd.
Kan ik gebruik maken van een leentoestel?
In ons pakket zit geen leentoestelservice.
Mijn toestel kan niet worden gerepareerd, wat nu?
Dan nemen we zo snel mogelijk contact met u op en krijgt u een vervangend toestel, gelijkwaardig aan uw oude.
Diefstal
Hoe kan ik een diefstalclaim indienen?
Via het klantenportaal kunt u op elk moment een diefstalclaim indienen. Klik op de paarse knop 'klantenportaal' in het menu, om een diefstalclaim in te dienen.
Hoe zet ik de verloren modus aan?
U kunt de verloren-modus aanzetten of een product vergrendelen door in te loggen in met uw Apple ID (die je gebruikt voor iCloud) bij 'Zoek mijn iPhone'. U kunt hierheen gaan door hier te klikken. Vervolgens tikt u in de lijst 'Apparaten' op het apparaat dat u wilt opsporen of vergrendelen. Indien u 'Delen met gezin' hebt ingesteld, worden de apparaten van uw gezinsleden onder hun naam weergegeven. Via 'Acties' ziet u de volgende opties: 'Verloren' of 'Vergrendel'. Volg vervolgens de instructies op het scherm.
Heb ik een eigen risico?
Ja, bij elke individuele claim is er een eigen risico.
Moet ik mijn simkaart blokkeren?
Ja, het is van groot belang uw SIM-kaart zo snel mogelijk geblokeerd wordt bij uw provider. Daarmee voorkomt u de kans op misbruik. Hieronder vindt u de telefoonnummers van de meest voorkomende providers:
KPN: (0800) 0105
Tele2: (0800) 2199
Simpel: (0900) 1418
Telfort: (0900) 9596
T-Mobile: (0800) 8104
Ziggo: (0900) 1884
Youfone: (0900) 6983663
Vodafone: (0800) 0094
Hollandsnieuwe: (0900) 0324
Ben: (0900) 0401405
Simyo: (0900) 8090
Polisvoorwaarden
Hoe kan ik mijn polis opzeggen?
Via het klantenportaal kunt u op elk moment uw polis opzeggen. Klik op de paarse knop 'klantenportaal' in het menu.
Hoe lang loopt de verzekering?
De verzekering loopt maximaal 60 maanden.
Kan ik overstappen naar een verzekering met een uitgebreidere dekking?
Het is mogelijk om de dekking van de afgesloten verzekering na de dag van aanschaf te wijzigen. Let wel op dat de maandelijkse premiekosten ook wijzigen.
Ik heb een nieuw apparaat gekocht, maar ik heb al een verzekering. Kan ik mijn verzekering overzetten op dit nieuwe apparaat?
Wij kunnen direct een nieuwe verzekering voor u afsluiten en uw huidige verzekering stopzetten.