Yes
we're open

Yes
we're
open

Mijn Harmony, ons klantenportaal, staat altijd tot je beschikking, 24 uur per dag, 7 dagen per week en alle dagen van het jaar: yes, we’re open!

Mijn Harmony, ons klantenportaal, staat altijd tot je beschikking, 24 uur per dag, 7 dagen per week en alle dagen van het jaar: yes, we’re open!

MIJN HARMONY, 24/7 BEREIKBAAR

Iets zelf regelen, gegevens aanpassen, een vraag stellen? Doe het zelf online. Dat kan 24/7 en — hoe relaxed — zonder wachtrij!

Het gaat supersnel en makkelijk via ons klantenportaal. Hier kun je je polisblad en andere gegevens inzien en wijzigen. Of bij schade of diefstal direct een claim indienen.

Heb je al een account? Mooi, log dan in met het e-mailadres dat bij ons bekend is. Tip: voor een nieuwe registratie heb je je klantnummer of polisnummer nodig. Dat nummer staat op het toegestuurde polisblad en op je bankafschrift onder het kopje ‘omschrijving’.

SCHADE WAT NU? ZO EENVOUDIG WERKT HET:

Stap 1:
Schadeclaim indienen

Dat kan via Mijn Harmony. Je kunt daar jouw verzekerde producten terugvinden en een claim indienen.

Stap 2:
BEOORDELING SCHADECLAIM

We hebben het volgende nodig: jouw beschadigde product, zonder opladers e.d.

Stap 3:
AFHANDELING REPARATIE

Product gerepareerd? Dan ontvang je het thuis of je haalt het op in de winkel. Geen reparatie mogelijk? Dan ontvang je een op specificaties gelijkwaardig product. LET OP: Je hebt mogelijk een eigen risico (zie polisvoorwaarden) en niet alle schade is gedekt.

Veelgestelde vragen m.b.t. schade

Hoe dien ik een schadeclaim in?

Om een schade aan te melden heb je je polisnummer en de NAW-gegevens nodig. De schade kun je via jouw Mijn Harmony-account aanmelden. Het polisnummer kun je terugvinden op het polisblad en bij de maandelijkse afschrijving.

Bij een schademelding ontvang je een bevestiging per e-mail. Controleer altijd of NAW-gegevens correct zijn. Conform de polisvoorwaarden dien je elke wijziging in gegevens zo spoedig mogelijk aan ons door te geven.

Zorg er altijd voor dat je een goede back-up hebt van de data op het apparaat. De kans is namelijk groot dat de data tijdens de reparatie gewist zal worden. Het verlies van data wordt niet gedekt door de verzekering.

Wanneer je het product ter reparatie in stuurt, gebruik dan niet de originele doos of verpakking. Stuur ook geen accessoires mee, tenzij nadrukkelijk verzocht. De verpakking wordt namelijk altijd vernietigd bij het uitpakken en zal niet geretourneerd worden. Accessoires kunnen kwijtraken in het traject.

Bij een schadeclaim zal er altijd een diagnose uitgevoerd moeten worden op het apparaat. In principe zal een product altijd gerepareerd worden. Indien een reparatie niet meer verantwoord is zullen wij overgaan tot vervangen. Bij een vervanging zal dit een gelijkwaardig product zijn, het vervangende toestel wordt bepaald op basis van de specificaties. Deze beoordeling ligt te allen tijde bij de verzekering.

De verwachte reparatieduur zal, wanneer deze bekend is, tijdens de claimaanmelding worden gecommuniceerd en is mede afhankelijk van de aanwezige schade en de beschikbaarheid van de onderdelen.

Waar vind ik mijn IMEI-nummer?

Dit vind je achter op het product of op de simkaart houder. Je kunt ook *#06# intoetsen en klik vervolgens op bellen. Het IMEI-nummer verschijnt dan in het beeldscherm.

Hoe zet ik de functie 'Find my iPhone' uit?

Ga op jouw iPhone naar ‘Instellingen’ -> ‘iCloud’ -> ‘Zoek mijn iPhone’. Hier kan je de functie aan- en uitzetten. Je hebt hiervoor het wachtwoord van jouw Apple ID nodig. Doet jouw iPhone het niet meer? Dan kan je via www.icloud.com ook het apparaat verwijderen uit de Cloud.

Moet ik een back-up maken?

Dat is zeer verstandig. Tijdens reparatie kan data namelijk gewist worden. Het kan ook zijn dat je een vervangend toestel krijgt. Let op: Een back-up maken doet het reparatiecentrum niet.

Kan ik gebruik maken van een leentoestel?

In ons pakket zit geen leentoestelservice.

Wat te doen met de BCC Service Plus Polis?

Vanaf 4 januari 2024 is Harmony Service Center B.V. jouw nieuwe aanspreekpunt namens HDI verzekeringen voor eventuele aanspraken op de Service Plus Polis.

Je kan je technische defect buiten garantie melden via https://customer.harmony.nl/auth/login

Of neem voor vragen contact op met Harmony Service Center B.V. via:

  • Telefoon: maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00 uur op het nummer 010-8511899
  • E-mail: maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00 uur op het e-mailadres spp@harmony.nl.

U kunt voor uw Service Plus Polis vragen niet terecht via het algemene nummer van Harmony.

DIEFSTAL WAT NU? ZO EENVOUDIG WERKT HET:

Stap 1:
AANGIFTE BIJ DE POLITIE

Doe binnen 24 uur aangifte. LET OP: in het proces-verbaal moet het serienummer of IMEI-nummer en het ‘Find my iPhone’ (alleen van toepassing bij iPhones) of ‘Vind mijn Apparaat (bij Android toestellen) van jouw product worden opgenomen. Neem dit dus mee bij de aangifte.

Stap 2:
DIEFSTALCLAIM INDIENEN

Regel het via Mijn Harmony. Hier kan je snel een diefstalclaim indienen. Heb je al een account? Mooi, log dan in met jouw (bij ons bekende) e-mailadres. Voor een nieuwe registratie heb je je klantnummer of polisnummer nodig. Je kunt het polisnummer terugvinden op het toegestuurde polisblad of op jouw bankafschrift onder het kopje ‘omschrijving’.

Stap 3:
BEOORDELING DIEFSTALCLAIM

We hebben het volgende nodig: het proces-verbaal met IMEI- of serienummer, de ‘Find my iPhone’ van jouw product (alleen bij iPhones) of ‘Vind mijn Apparaat (bij Android toestellen) en een door jouw ondertekende verklaring waarin je uitlegt wat er is gebeurd.

Stap 4:
AFHANDELING DIEFSTALCLAIM

Binnen 5 werkdagen ontvang je schriftelijk bericht. Heb je recht op vervanging? Dan krijgt je een gelijkwaardig (in specificaties) product. LET OP: Je hebt een eigen risico (zie polisvoorwaarden) en niet elke claim is gedekt.

Veelgestelde vragen m.b.t. diefstal

Mijn product is gestolen, wat nu?

Laat jouw simkaart blokkeren bij jouw provider. Doe binnen 24 uur aangifte bij de politie. Jouw traceer informatie dient ingeschakeld te zijn. Deze informatie dien je te delen met de politie. Vervolgens kan je de diefstal via Mijn Harmony indienen.

Hoe zet ik de verloren modus aan?

Iphone
Dat doe je door in te loggen met jouw Apple ID (die je gebruikt voor iCloud) bij ‘Zoek mijn iPhone’. je kunt hierheen gaan door hier te klikken. Vervolgens tik je in de lijst ‘Apparaten’ op het apparaat dat je wilt opsporen of vergrendelen. Heb je ‘Delen met gezin’ ingesteld? Dan worden de apparaten van jouw gezinsleden onder hun naam weergegeven. Via ‘Acties’ zie je de volgende opties: ‘Verloren’ of ‘Vergrendel’. Volg vervolgens de instructies op het scherm.

Android
Log in op jouw Google-account. Als je meerdere telefoons heeft, klik je bovenaan het scherm op de kwijtgeraakte telefoon. Als de kwijtgeraakte telefoon meer dan één gebruikersprofiel heeft, log je in met een Google-account dat zich in het hoofdprofiel bevindt. Kies wat je wilt doen. Klik zo nodig eerst op Vergrendelen en wissen inschakelen. Meer informatie: https://support.google.com/accounts/answer/6160491?hl=nl

Hoe kan ik een diefstalclaim indienen?

Om een diefstal aan te melden heb je je polisnummer en de NAW-gegevens nodig. De diefstal kun je kun via jouw Mijn Harmony-account aanmelden. Het polisnummer kun je terugvinden op het polisblad en bij de maandelijkse afschrijving.

Bij een diefstalmelding ontvang je een bevestiging per e-mail. Controleer altijd of de NAW-gegevens correct zijn. Conform de polisvoorwaarden dien je elke wijziging in gegevens zo spoedig mogelijk aan ons door te geven.

Zorg ervoor dat je binnen 48 uur aangifte doet bij de politie. Wanneer je een claim indient dien je de volgende gegevens te overleggen: het volledige proces-verbaal van aangifte. Indien van toepassing dien je tevens het bewijs van het blokkeren van de simkaart en het bewijs van de verloren modus te overleggen. De twee (2) laatst genoemde bewijstukken worden gelden met name bij telefoon en tabletverzekeringen. Bij verlies kun je een document van verloren goederen bij de gemeente laten opmaken.

Indien wij de benodigde gegevens niet tijdig ontvangen zullen wij de polis stopzetten en de claim niet meer in behandeling nemen.

Bij een gedekte claim zorgen wij voor een vervangend toestel met minimaal gelijkwaardige specificaties. Deze beoordeling ligt te allen tijde bij de verzekering.

Op het polisblad kun je terugzien of er sprake is van een eigen risico en wat de hoogte daarvan is. Het eigen risico wordt per individuele claim berekend.

Waar vind ik mijn IMEI-nummer?

Dit vindt je achterop het toestel of op de simkaart houder. Je kunt ook *#06# intoetsen en klik vervolgens op bellen. Het IMEI-nummer verschijnt dan in het beeldscherm. Het IMEI-nummer is ook te vinden op jouw contract (van het telefoonabonnement), op het polisblad of de aankoopnota.

Heb ik een eigen risico?

Ja, bij elke claim is er een eigen risico. Tenzij je een product hebt aangeschaft zonder het eigen risico.

Wat te doen met de BCC Service Plus Polis?

Vanaf 4 januari 2024 is Harmony Service Center B.V. jouw nieuwe aanspreekpunt namens HDI verzekeringen voor eventuele aanspraken op de Service Plus Polis.

Je kan je technische defect buiten garantie melden via https://customer.harmony.nl/auth/login

Of neem voor vragen contact op met Harmony Service Center B.V. via:

  • Telefoon: maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00 uur op het nummer 010-8511899
  • E-mail: maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00 uur op het e-mailadres spp@harmony.nl.

U kunt voor uw Service Plus Polis vragen niet terecht via het algemene nummer van Harmony.