Harmony en Fixers gaan samenwerking aan

Harmony en Fixers gaan samenwerking aan

In december 2021 zijn verzekeringsbedrijf Harmony en reparatiebedrijf Fixers een mooie samenwerking gestart. Klanten van Fixers kunnen hun gerepareerde device heel eenvoudig direct in de winkel verzekeren voor de toekomst.

Door deze samenwerking kunnen klanten nu in alle 11 Fixers Service Points in Nederland hun device verzekeren met Fixers Care. De klant kiest de verzekering die bij zijn/haar device past en is vanaf dat moment direct verzekerd tegen defecten, schade en eventueel ook diefstal. De dekking is wereldwijd en eventuele schadeafhandeling of vervanging loopt direct via de klantenservice van Harmony.

Alexander van Wijngaarden, Manager Service Points bij Fixers: “Wij hebben voor een samenwerking met Harmony gekozen omdat zij de beste dekking bieden. Niet alleen schade en eventueel diefstal, maar vooral omdat technische mankementen ook zijn gedekt. Je kan deze verzekering dus zien als een verlenging van de garantie. En we weten allemaal dat onze apparaten vaak pas mankementen gaan vertonen als de garantieperiode is verlopen. Met deze samenwerking hoeft de klant zich in ieder geval niet meer druk te maken over de hoge reparatiekosten zodra de garantie is verlopen of bij een ongelukje.”

Ronald van Weelde, CEO bij Harmony: “Met deze samenwerking bieden wij de Fixers klanten de volledige ontzorging. Na een reparatie kunnen klanten vanaf nu direct hun smartphone verzekeren. Bij schade kunnen zij meteen in één van de Fixers filialen terecht om de smartphone te laten repareren. Dit zorgt ervoor dat er constant traffic is in de winkels. Daarnaast willen wij dat klanten constant connected blijven. Samen spelen wij daar nu mooi op in”.