WAAR BEL JE VANDAAN?
WE’RE HERE
FOR YOU
WE’RE
HERE
FOR YOU
Om je zo snel mogelijk te kunnen helpen is het belangrijk dat je ons makkelijk kunt bereiken.
Wij staan voor je klaar.
Om je zo snel mogelijk te kunnen helpen is het belangrijk dat je ons makkelijk kunt bereiken.
Wij staan voor je klaar.
BCC Service Plus Polis
Vanaf 4 januari 2024 is Harmony Service Center B.V. jouw nieuwe aanspreekpunt namens HDI verzekeringen voor eventuele aanspraken op de Service Plus Polis.
Je kan je technische defect buiten garantie melden via https://customer.harmony.nl/
Of neem voor vragen contact op met Harmony Service Center B.V. via:
- Telefoon: maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00 uur op het nummer 010-8511899
- E-mail: maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00 uur op het e-mailadres spp@harmony.nl.
U kunt voor uw Service Plus Polis vragen niet terecht via het algemene nummer van Harmony.
MIJN HARMONY
Snel en gemakkelijk je zaken zelf regelen. 24/7 je polis en persoonsgegevens inzien en wijzigen. Of direct een schade- of diefstalclaim indienen.
BEL ONS
Wij zijn telefonisch bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur.
Op het moment zijn onze wachttijden langer dan je van ons gewend bent. Log in op Mijn Harmony om gemakkelijk en snel zelf je zaken te regelen.