Claim indienen

Meld je schade
eenvoudig online

Iets zelf regelen, gegevens aanpassen, een vraag stellen? Doe het zelf online. Dat kan 24/7 en — hoe relaxed — zonder wachtrij!

MIJN HARMONY, 24/7 BEREIKBAAR

Iets zelf regelen, gegevens aanpassen, een vraag stellen? Doe het zelf online. Dat kan 24/7 en — hoe relaxed — zonder wachtrij!

Het gaat supersnel en makkelijk via ons klantenportaal. Hier kun je je polisblad en andere gegevens inzien en wijzigen. Of bij schade of diefstal direct een claim indienen.

Heb je al een account? Mooi, log dan in met het e-mailadres dat bij ons bekend is. Tip: voor een nieuwe registratie heb je je klantnummer of polisnummer nodig. Dat nummer staat op het toegestuurde polisblad en op je bankafschrift onder het kopje ‘omschrijving’.

Hoe dien ik een schadeclaim in?

Om een schade aan te melden heb je je polisnummer en de NAW-gegevens nodig. De schade kun je via jouw Mijn Harmony-account aanmelden. Het polisnummer kun je terugvinden op het polisblad en bij de maandelijkse afschrijving.

Bij een schademelding ontvang je een bevestiging per e-mail. Controleer altijd of NAW-gegevens correct zijn. Conform de polisvoorwaarden dien je elke wijziging in gegevens zo spoedig mogelijk aan ons door te geven.

Zorg er altijd voor dat je een goede back-up hebt van de data op het apparaat. De kans is namelijk groot dat de data tijdens de reparatie gewist zal worden. Het verlies van data wordt niet gedekt door de verzekering.

Wanneer je het product ter reparatie in stuurt, gebruik dan niet de originele doos of verpakking. Stuur ook geen accessoires mee, tenzij nadrukkelijk verzocht. De verpakking wordt namelijk altijd vernietigd bij het uitpakken en zal niet geretourneerd worden. Accessoires kunnen kwijtraken in het traject.

Bij een schadeclaim zal er altijd een diagnose uitgevoerd moeten worden op het apparaat. In principe zal een product altijd gerepareerd worden. Indien een reparatie niet meer verantwoord is zullen wij overgaan tot vervangen. Bij een vervanging zal dit een gelijkwaardig product zijn, het vervangende toestel wordt bepaald op basis van de specificaties. Deze beoordeling ligt te allen tijde bij de verzekering.

De verwachte reparatieduur zal, wanneer deze bekend is, tijdens de claimaanmelding worden gecommuniceerd en is mede afhankelijk van de aanwezige schade en de beschikbaarheid van de onderdelen.

Waar vind ik mijn IMEI-nummer?

Dit vind je achter op het product of op de simkaart houder. Je kunt ook *#06# intoetsen en klik vervolgens op bellen. Het IMEI-nummer verschijnt dan in het beeldscherm.

Hoe zet ik de functie 'Find my iPhone' uit?

Ga op jouw iPhone naar ‘Instellingen’ -> ‘iCloud’ -> ‘Zoek mijn iPhone’. Hier kan je de functie aan- en uitzetten. Je hebt hiervoor het wachtwoord van jouw Apple ID nodig. Doet jouw iPhone het niet meer? Dan kan je via www.icloud.com ook het apparaat verwijderen uit de Cloud.

Moet ik een back-up maken?

Dat is zeer verstandig. Tijdens reparatie kan data namelijk gewist worden. Het kan ook zijn dat je een vervangend toestel krijgt. Let op: Een back-up maken doet het reparatiecentrum niet.

Kan ik gebruik maken van een leentoestel?

In ons pakket zit geen leentoestelservice.

Wat te doen met de BCC Service Plus Polis?

Vanaf 4 januari 2024 is Harmony Service Center B.V. jouw nieuwe aanspreekpunt namens HDI verzekeringen voor eventuele aanspraken op de Service Plus Polis.

Je kan je technische defect buiten garantie melden via https://customer.harmony.nl/auth/login

Meld je schade eenvoudig online

Heb je schade aan je product? Meld dit dan eenvoudig online. Je kunt je schade melden via Mijn Harmony. Hier kun je je polisblad en andere gegevens inzien en wijzigen. Of bij schade of diefstal direct een claim indienen.

Online melden

  • 24/7 beschikbaar

Eenvoudig online een schade melden.

Of bel ons

Heb je liever persoonlijk contact? Bel ons dan op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 uur. We helpen je graag verder.

Bel ons

  • 09:00 en 17:00 uur

Bel ons op 010 851 18 99