Wijzigingen doorgeven
en status check

Wijzigingen doorgeven
en status check

Wijzigingen in uw gegevens kunt u eenvoudig zelf regelen op het klantenportaal. U kunt op elk moment uw polisblad en persoonsgegevens inzien en zelf wijzigen. Of direct een schade- of diefstalclaim indienen. Snel en gemakkelijk!

 

Klantenportaal

Wilt u snel en gemakkelijk uw zaken zelf regelen? Via het klantenportaal kunt u op elk moment uw polisblad en persoonsgegevens inzien en wijzigen. Of direct een schade- of diefstalclaim indienen.

Om gebruik te maken van het klantenportaal heeft u uw klantnummer nodig. Heeft u dit niet bij de hand? Geen probleem. U kunt uw klantnummer telefonisch bij ons opvragen via 010 – 206 86 86.

Bel ons

U kunt ons van maandag t/m vrijdag van 8.30 uur en 18.00 uur bereiken. Dan helpen we u zo snel mogelijk verder.

Mail ons

Liever mailen? Vul dan het contactformulier in. Wij nemen uiterlijk de eerstvolgende werkdag contact met u op.

Bedankt!

Wijzigingen doorgeven:

Verhuisd of nieuw telefoonnummer?
Dit kan gemakkelijk via het klantenportaal gewijzigd worden. Om gebruik te kunnen maken van het klantenportaal heeft u uw klantnummer nodig. Heeft u deze niet bij de hand? Geen probleem. U kunt uw klantnummer telefonisch bij ons opvragen via 010 – 20686 86.

Nieuw bankrekeningnummer?
Ook een nieuw bankrekeningnummer kunt u zelf wijzigen via het klantenportaal. Wilt u liever een medewerker spreken? Dat kan van maandag t/m vrijdag tussen 08.30 en 18:00 uur.

Status checken:

Status van uw reparatie weten?
Bel onze klantenservice op 010 – 206 86 86. Houd uw reparatienummer bij de hand.